تذرو
اضافه شدن قابلیتWhisper نجوا در نرم افزار مرکز تماس تذرو افزار

اضافه شدن قابلیتWhisper  (نجوا) در نرم افزار مرکز تماس تذرو افزار

اگر مرکز تماسی را مدیریت می‌کنید که شامل تماس‌های تلفنی زیادی است، می‌دانید که چقدر مهم است که اطمینان حاصل کنید که همه تماس‌ها به صورت حرفه‌ای و کارآمد در اولین تماس پاسخگویی می‌شوند.مرکز تماس معمولا اولین نقطه تماس مشتریان و همچنین بیشترین نقطه تماس در طول تعامل آنها با شرکت شما است. 61 درصد از مشتریان از تعامل با شرکت هایی که خدمات مشتری بد ارائه می دهند و بهبود تجربه مشتری را در نظر ندارند خودداری می کنند. مدیریت صحیح نرم افزار مرکز تماس برای جلوگیری از از دست رفتن این گروه از مشتریان اهمیت بالایی دارد. یکی از راهکارهای بهبود مدیریت تماس، استفاده از  قابلیت نجوا (Whisper) در تماس ها می باشد.

شرکت مهندسی تذرو افزار توانست قابلیت نجوا را در سامانه کال سنتر خود (TCC) بصورت کامل پیاده سازی نماید. سرویس نجوا در نرم افزار مرکز تماس ابزار قدرتمندی است که می تواند به تیم های پاسخگویی شما کمک کند تا تجربه بهتری از پاسخگویی را به مشتریان خود ارائه دهید تا از این طریق افزایش رضایت و وفاداری مشتری به برند شما حاصل گردد.

Whisper یا نجوا  در مرکز تماس چیست

 Whisper یا نجوا در نرم افزار مرکز تماس چیست؟

نجوا یا همان زمزمه تماس یک ویژگی سیستم تلفنی است که به مدیران و سوپروایزرهای مرکز تماس این امکان را می‌دهد تا در طول یک تماس برقرار شده با پاسخگوها بتوانند مشاوره شفاهی و راهنمایی را به آنها ارائه دهند، بدون اینکه مشتری قادر به شنیدن آن باشد. این یک ویژگی ارزشمند برای سامانه های مرکز تماس (Call Center) به حساب می آید. استفاده از این ابزار شرایطی را فراهم می کند تا  موقعیت های استرس زا برای پاسخگوها به سادگی مدیریت شده و مشکلات سخت در همان لحظه اول حل و پاسخگویی شود.

اگر می خواهید کیفیت تعامل با مشتریان خود را در مرکز تماس بهبود بخشید، از عملکرد Agentها پشتیبانی کنید و تجربه بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید، همین حالا با شرکت مهندسی تذرو افزار تماس بگیرید تا قابلیت نجوا در مرکز تماس شما راه اندازی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *