اخبار

حضور شرکت مهندسی تذرو افزار در رویداد SAORG  Smart با هدف هم‌آفرینی برای توسعه و کاربرد پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور (پام‌تک)

رویداد هم‌آفرینی برای توسعه و کاربرد پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور (پام تک) با همکاری سازمان امور دانشجویان در تاریخ 19 شهریور 1403 برگزار شد. این رویداد با هدف هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان با حضور گسترده دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیز کسب و کارهای دانش بنیان خصوصی فعال در حوزه داده، فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوش مصنوعی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

شرکت مهندسی تذرو افزار به عنوان شرکت دانش بنیان طرف قرارداد با سازمان اموردانشجویان که از سال 1398 موفق به عملیاتی کردن  سامانه سجاد شده است، در کنار سایر شرکت های همکار با سازمان نیز در این رویداد حضور پیدا کرد و در انتهای این رویداد لوح تقدیر و تشکر توسط جناب آقای دکتر صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات سازمان امور دانشجویان به شرکت اهدا گردید.

سامانه سجاد بازوی اجرایی و سیاست‌گذاری وزارت علوم در حوزه ارائه خدمات به دانشجویان کشور می باشد و بر اساس این ماموریت، طیف متنوعی از خدمات به دانشجویان شاغل به تحصیل و فارغ ‌التحصیلان بصورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دستگاه متولی مدیریت و بروزرسانی پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور است که علاوه بر اطلاعات و مدارک تحصیلی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم اعم از دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی، همه اطلاعات سایر دانشجویان و فارغ التحصیلان و دانش آموختگان کل کشور می بایست در این پایگاه ملی گردآوری شوند. به همین دلیل سازمان امور دانشجویان با برگزاری این رویداد قصد دارد تا با همکاری شرکت‌های دانش بنیان بتواند با توسعه هرچه بیشتر این پایگاه، شرایطی را فراهم کند که با دسترسی قانونی دستگاه‌های دولتی و حتی شرکت‌های خصوصی به داده‌های این پایگاه، استعلامات  بین دستگاهی توسعه یافته و خدمات باکیفیت تری در قالب فرآیندهای مکانیزه به مردم ارائه شود.

بر اساس گزارش های اعلام شده در ۵ سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون خدمت غیرحضوری از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان ارائه شده است که به طور متوسط در هر ماه حدود ۱۲۰ هزار فرآیند الکترونیکی توسط این سازمان پاسخ داده می‌شود.             

سازمان امور دانشجویان با الکترونیکی شدن فرآیندها در سامانه سجاد و پنجره واحد خدمات دولت توانسته است در بین ۱۶۸ دستگاه دولتی، از رتبه ۱۴۴  در سال ۱۴۰۰  به رتبه ۶۲ در سال ۱۴۰۲ ارتقاء پیدا کند

admin

Recent Posts

پارامترهای تضمین کیفیت در یک مرکز تماس موفق

مرکز تماس(Contact Center) یکی از ابزارهای کلیدی در ارائه خدمات مشتریان و ارتباط با مشتریان…

1 هفته ago

آغاز طراحی و پیاده سازی سامانه مرکز تماس و CRM صدای سپهر بانک صادرات ایران (09602)

با توجه سابقه همکاری موفق شرکت مهندسی تذرو افزار با بانک صادرات ایران در پیاده…

3 هفته ago

عملیاتی شدن طرح هما 2 در شرکت های توزیع نیروی برق کشور(هوشمند سازی توسعه یافته مراکز اتفاقات 121)

طرح هما ۲ هوشمند سازی توسعه یافته مراکز اتفاقات ۱۲۱ بر اساس اولین دستورالعمل ابلاغ…

3 هفته ago

تاثیر نرم افزارBPMS بر نحوه مدیریت و توسعه سازمان

نرم افزارBPMS یک رویکرد سیستماتیک برای موثرتر، کارآمدتر کردن و سازگار کردن گردش کار سازمان…

1 ماه ago

استقرار سامانه جامع نرم افزاری و یکپارچه امور مشتریان شرکت کوشا خودرو CRM

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه در حوزه واردات خودرو به عنوان…

2 ماه ago

استاندارد ISO 10004 و کاربرد آن در حوزه خدمات مشتری

استاندارد ISO 10004 یک استاندارد بین‌المللی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا رضایت مشتریان…

2 ماه ago