تذرو

ویژه صنعت بانکداری – روابط عمومی، مدیریت گردش درخواست Ticketing ، مغایرت مالی، مدیریت رسیدگی به شکایات

سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان منطبق با استاندارد


رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان و جلب رضایت آنها هم از سوی بانک مرکزی درجایگاه واحدی نظارتی و هم در سازمان بانک ها به جهت جلب رضایت مشتریان همواره به عنوان یک اصل مهم تلقی می گردد . بر این اساس واحد رسیدگی به شکایات در اداره بازرسی بانکها به عنوان واحدی پاسخگو و نظارتی وظیفه پی گیری و رسیدگی به این مقوله را عهده دار می باشند که ۳ اصل مهم را در دستور کار خود قرارداده اند: شفافیت ، پاسخگویی و مشارکت
در این راستا شرکت مهندسی تذرو افزار سامانه ای با لحاظ کردن استاندارد ISO 10002:2004 و دستورالعملهای بانک مرکزی تهیه کرده است که مبتنی بر سیستم های فرآیند محور ( BPMS ) می باشد.

سامانه مدیریت درخواست ( Ticketing ) یک سیستم فرآیند محور جهت ساماندهی درخواستهای کاربران در حوزه دریافت سرویس ، خدمات و Helpdesk می باشد. در این سیستم تمامی درخواستها در قالب Ticket و از طرق مختلف ارتباطی ثبت،اعلام و ردیابی می شوند. درخواستهایی که در این سامانه تعریف می شود شامل اعلام خرابی (اعم از خرابی های سخت افزار،نرم افزار، ATM، POS و…)، درخواست سرویس، Helpdesk و درخواست سخت افزار و … می باشد.
اجرای فرآیندهای فوق الذکر در قالب یک بستر BPMS ( فرآیند محور ) و در صورت نیاز در سیستم های جزیره ای در داخل و بیرون سازمان انجام می گیرد. از مهمترین دستاوردهای این سامانه ایجاد یک بانک اطلاعاتی منسجم و یکپارچه از مجموعه درخواست ها، تجهیزات و …می باشد که این ویژگی امکان پیگیری درخواست ها را در هر زمان برای درخواست کننده و مدیران ارشد سازمان فراهم می آورد.
از دیگر دستاوردهای این سیستم امکان پایش و مدیریت عملکرد پیمانکاران بانک( SLA ) و عملکرد اعضای داخلی ( OLA ) می باشد و انواع گزارشها و داشبوردهای مدیریتی در جهت نحوه ارائه سرویس در تمام مراحل گردش درخواست را فراهم می آورد.

سامانه مدیریت مغایرت های مالی تراکنش ها


بانکداری الکترونیک یکی از دستاوردهای مهم تجارت الکترونیک محسوب می شود. رشد روز افزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان و بالخص در ایران در این چند ساله اخیر باعث گردیده که صنعت بانکداری به دنبال روشهایی نوین جهت نقل و انتقال منابع مالی با سرعت و دقت بیشتری باشند. به عبارت دیگر استفاده از روشهای نوین از جمله ( ATM، POS، نرم افزار های موبایل و … ) جایگزین سیستم های سنتی کاغذی گردیده تا بانکها بتوانند با استفاده از یک شبکه ارتباطی عمومی و قابل دسترس در هر زمان و مکان شرایط مبادلاتی را به سادگی فراهم نمایند.
با توجه به تمامی مزیت های موجود در بانکداری الکترونیک، ایجاد زیرساختهای ارتباطی و شرایط ایمن برای مشتریان، همواره به عنوان یک اصل مهم در شبکه بانکی کشور تلقی می گردد و در این راستا بانکها سعی در ارائه سرویس و خدمات مطلوب تر در این حوزه دارند.
یکی از سرویس هایی که در این حوزه از سوی بانک مرکزی مورد توجه قرار گرفته است، امکان ثبت و رهگیری مغایرت های مالی می باشد تا مشتریان بتوانند از طریق روش های مختلف ارتباطی درخواستهای خود را در این حوزه ثبت، اعلام و رد یابی نمایند.
شرکت مهندسی تذرو افزار با توجه به تجارب چندین ساله خود در زمینه راه اندازی سامانه های فرآیندی در شبکه بانکی کشور، گامی موثر در این حوزه برداشته و در ادامه همکاری های خود با صنعت بانکداری کشور، سامانه ثبت و رهگیری الکترونیکی مغایرت مالی را با بهره گیری از تکنیکهای جدید و سیستم های فرآیند محور BPMS طراحی و پیاده سازی نموده است.

کاتالوگ سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان
دریافت کاتالوگ

کاتالوگ سامانه مدیریت گردش درخواست 
دریافت کاتالوگ

کاتالوگ سامانه مغایرت مالی تراکنش ها’
دریافت کاتالوگ